De hashtag #CURATED94 geeft je interieur een boost van (uw jaren tachtig referentie op deze plek?) proporties.

play - Geplaatst op 3 augustus 2014

Julien Rademaker ken je van Gevonden Op Marktplaats. En zoniet, dan moet je de VT Wonen wat vaker in de kattenbak leggen en je sociale tijdlijnen beter in de gaten houden, iedereen is fan van die site. Djeez.

Julien is inmiddels dusdanig influentialig bezig (meer dan 10.000 echte fans op Facebook kunnen het niet verkeerd hebben) dat hij gevraagd is door Curated.nl om één keer per kwartaal een bijzonder item te selecteren. In het kort: Curated is een online cadeaudienst waarbij de  spulletjes samengesteld worden door mensen met heel veel liefde en enthousiasme voor een specifiek onderwerp als koken, design of techniek. Eigenlijk mensen zoals jij, maar dan met meer volgers.

Elk kwartaal iets moois in je brievenbus
Heb je je geabonneerd op het profiel van Julien? Dan krijg je een keer per kwartaal (4 x per jaar dus, jij wiskunde B slacker) een door hem uitgezocht cadeau  toegestuurd. Voor jezelf. Of voor iemand anders natuurlijk. Want zo ben jij.

800px-Memphis-Milano_Movement

Dat kan wel wat subtieler, meneertje Memphis
Zijn eerste presentje? Een paar voorwerpen met ontwerpen van Nathalie du Pasquier, een van de oprichtsters van Memphis, een Italiaanse, ontwerp- en architectuurstroming uit de jaren tachtig van de vorige eeuw, waarin eh, eigenlijk alles wat die periode heet maakte, samenkomt. Van uitgesproken kleuren en vormen tot een aan het ongezonde grenzend optimisme. (Ok, ok, je leest de Correspondent dus je weet dat dit de jaren waren van Thatcher, Reagan en Ruud ‘brrrrrr’ Lubbers.)

Anyhoo.

De statistieken wijzen uit dat je vaker dan vier keer per jaar een cadeautje voor jezelf of een ander scoort. Dus tel uit je winst en doe hier je voordeel mee…

Bekijk het aanbod ici.

Tweet Dit Knal op Facebook

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


MyMonobrow.nl MyMonobrow.nl